Swot Hospitality, İstanbul’da tüm çalışanların sirtaki bileceği Yunan konseptli restoran açıyor

Necla DALAN

Dubai ve Antalya’da restoranları olan Swot Hospitality, İstanbul’da 10 milyon dolara yakın bir yatırımla iki restoran ve bir şeker mağazası açmaya hazırlanıyor. Rixos’un ortak olduğu şirket, ilk restoranını Tersane İstanbul’da hayata geçirecek. Yunan restoranı konseptinde tasarlanan ve Mykorini adıyla Ekim ayında açılması planlanan restoranda 55 kişilik personelin hepsi geleneksel Yunan dansı Sirtaki yapacak. Personel İstanbul ve Yunanistan’da bu ay özel ders alacak. İstanbul’da açılması planlanan ikinci restoran Peru mutfağının öne çıktığı Latin Amerika konteptinde olacak.

Mykorini dışında Asil, Nemo, Ava, Piazetta Italiana, Zasya, Shawfal ve İskender Döner isimli restoranları ve Candy Candy markalı eğlence ve şeker mağazası olan Swot Hospitality’nin CEO’su Mouhamad Hadla, Rixos’un olduğu tüm destinasyonlarda restoran açmayı hedeflediklerini anlattı. Hadla, “Çok yakında, Dubai ve Antalya’daki başarımızı İstanbul’un kalbinde bulunan yeni adresimiz Tersane İstanbul’a taşımanın gururunu yaşayacağız. Swot Hospitality olarak Mykonos’tan Santorini’ye uzanan Yunan Mutfağı lezzetlerinden, Ortadoğu, Türk, Latin ve Pan Asya mutfağına kadar geniş bir yelpazede hizmet veren restoranlarımızla kazandığımız tecrübe ile İstanbul’a benzersiz bir gastronomi deneyimi sunmayı hedefliyoruz” dedi.

FİYATLAR YUNAN ADALARINDAN DA BODRUM’DAN DA UYGUN OLACAK
Michelin yıldızlı Yunan bir şefle çalışacaklarını, eğlenen ve eğlendiren bir personelle hizmet sunacaklarını ifade eden Hadla, şöyle devam etti:

“Atina’dan ünlü bir barla anlaştık. Restoranımız öğle ve akşam yemeği olacak. Mutfak gece 24:00’e kadar, restoran 02:00’ya kadar açık olacak. Çünkü yerli misafir mutluysa o restoran tutar ve ünlü olur. Yunan adaları ambiyansını yansıtacağız. Yunan adalarından da Bodrum’dan da daha uygun fiyatlarımız olacak. Bu arada Restoranda 55 personelimiz olacak. Tüm personelimiz ben dahil Sirtaki biliyor olacağız. İki okulla anlaştık. Hepimiz Türkiye ve Yunanistan’da özel ders alacağız.”

“HEDEFİMİZ YÜZDE 80 TÜRK MİSAFİR AĞIRLAMAK”
2010 yılından bu yana Türkiye’de olduğunu belirten Mouhamad Hadla, yeme içme sektörünün geleceğini parlak olarak nitelendirdi. Hadla, “Türkiye’nin potansiyeli her zaman yüksek. Dalgalanmalar olabilir ama iyi hazırlanırsanız, fizibilitenizi iyi yaparsanız, iyi yer seçerseniz ve müşterinin ne istediğini doğru belirlerseniz sorun yaşamazsınız. İstanbul cazip bir turizm destinasyonu. Turist geliyor, Türkler hayatı yaşamayı seviyor. Para olsa da olmasa da eğleniyor. Bizim hedefimiz de yüzde 80 Türk misafir ağırlamak” diye konuştu.
Mouhamad Hadla, Latin Amerika konseptli restoranı ise Tersane İstanbul’daki Rixos’ta ve Mart 2025’te açmayı planladıklarını vurguladı. Antalya’daki Candy Candy’de günlük 15 bin misafir ağırladıklarını belirten Hadla, “Antalya’daki mağazamız 1600 metrekare. Tersane İstanbul’daki de 1300 metrekare olacak. Bu konseptte de fark yaratmayı hedefliyoruz” dedi.

patronlardunyasi.com

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir